085 - 064 07 41 - wij staan altijd klaar voor advies
Menu
0 Producten - 4,95 Verzendkosten€ 0,00
Bestelling afronden
Wij hebben extra aandacht voor jouw veiligheid en hygiëne i.v.m. COVID-19. Lees meer >

Maatregelen coronavirus


Luxebedden houdt de ontwikkelingen rond het coronavirus nauwgezet in de gaten. De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en klanten hebben onze hoogste prioriteit. We volgen daarbij de richtlijnen en adviezen van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Als gevolg hiervan nemen wij aanvullende maatregelen, waarover we je graag informeren.

Wordt mijn nieuwe bed en/of matras nog wel bezorgd?

Alle gemaakte bezorgafspraken gaan op dit moment door. Voor de veiligheid en gezondheid van jou en onze medewerkers, nemen we bij de bezorging een aantal extra maatregelen. Deze lees je hieronder.

Loopt de bezorging van mijn bestelling vertraging op?

Nee, de bezorging van jouw bestelling loopt op dit moment geen vertraging op. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jouw bed en/of matras op het afgesproken moment door ons wordt geleverd.

Nemen jullie extra maatregelen bij de bezorging van mijn bed of matras?

De veiligheid en gezondheid van jou en onze medewerkers staan voorop. Daarom nemen we bij de bezorging een aantal extra maatregelen waarvoor we jouw medewerking vragen:

  • Heb je gezondheidsklachten zoals hoesten, verkoudheid en/of koorts, ben je ziek of zit je in quarantaine op het moment van jouw bezorgafspraak? Dan verzoeken we je om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via één van de contactmogelijkheden onderaan deze pagina om jouw bezorgafspraak te verplaatsen.
  • Zorg ervoor dat jouw slaapkamer voor de bezorgafspraak leeg en schoon is en dat de doorgang naar je slaapkamer helemaal vrij is. Denk hierbij aan de doorgang buiten, de gang of hal, het trappengat en de overloop.
  • Onze bezorgers leveren jouw bestelling contactloos. Dat betekent dat zij geen handen schudden. We vragen je dringend om bij voorkeur vooraf te betalen of te betalen met pinpas. Mocht dat niet mogelijk zijn, vermijd dan handcontact bij een contante betaling. Voor het zetten van een handtekening verzoeken we je jouw eigen pen te gebruiken.
  • Onze bezorgers nemen extra hygiënemaatregelen in acht. Zij beschikken over wegwerphandschoenen en desinfecterende reinigingsmiddelen.
  • Vanwege de extra hygiënemaatregelen zijn we helaas genoodzaakt om vanaf heden geen gebruikte producten meer retour te nemen, waaronder (oude) matrassen of kussens. We begrijpen dat dit vervelend is, maar vragen je om zelf zorg te dragen voor de afvoer van je oude matras. Bekijk de website van jouw gemeente of de gemeentewerf bij jou in de buurt voor de inlevermogelijkheden.
  • Wij volgen de richtlijnen en adviezen vanuit het RIVM. Dat betekent dat onze bezorgers bij gezondheidsklachten zoals hoesten, niezen, verkoudheid en/of koorts thuisblijven.
  • Onze bezorgers bellen je ongeveer een half uur voorafgaand aan de levering van jouw bestelling. Op dat moment kun jij hen ook informeren over eventuele bijzonderheden waar zij rekening mee dienen te houden.
Nemen jullie mijn oude matras nog steeds retour?

Vanwege de extra hygiënemaatregelen zijn we helaas genoodzaakt om vanaf heden geen gebruikte producten meer retour te nemen, waaronder (oude) matrassen of kussens. We begrijpen dat dit vervelend is, maar vragen je om zelf zorg te dragen voor de afvoer van je oude matras. Indien gewenst kunnen onze bezorgers je voorzien van matraszakken, zodat je je oude matras goed kunt verpakken voor opslag of vervoer. Bekijk de website van jouw gemeente of neem contact op met de milieustraat, gemeentewerf of het afvalbrengstation bij jou in de buurt voor de inlevermogelijkheden. Heb je andere vragen over het retourneren van gebruikte producten? Neem dan contact met ons op via een van de contactmogelijkheden onderaan deze pagina.

Er staat een service-afspraak gepland voor mijn bed en/of matras. Gaat dit nog door?

Vanwege de extra maatregelen komen onze servicemonteurs op dit moment alleen bij je langs in geval van spoed. Onder spoed verstaan we dat je in een situatie zit waarbij jouw nachtrust in het geding komt. Alle overige serviceafspraken worden uitgesteld. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om jouw situatie te bespreken. We begrijpen dat dit erg vervelend is, maar hopen op je begrip.

Zijn de winkels van Luxebedden geopend?

Alle winkels van Luxebedden zijn open. Voor de actuele openingstijden van de winkel bij jou in de buurt, verwijzen we je graag naar onze winkel overzichtspagina: https://www.luxebedden.nl/winkels/. Je kunt ook online een persoonlijk advies van één van onze slaapadviseurs ontvangen.

Welke maatregelen nemen jullie in de winkels?

In onze winkels nemen we onder meer de volgende maatregelen:

  • Wij volgen de richtlijnen en adviezen vanuit het RIVM. Dat betekent dat onze slaapadviseurs bij gezondheidsklachten zoals hoesten, niezen, verkoudheid en/of koorts thuisblijven.
  • Heb je zelf gezondheidsklachten? Dan vragen we je vriendelijk om onze winkel op een later moment te bezoeken. Uiteraard kun je ook 24/7 in onze webshop terecht. Ook online kunnen we je van een persoonlijk slaapadvies voorzien.
  • In onze winkel vermijden onze slaapadviseurs hand-op-hand contact. Zij houden gepaste afstand (1,5 meter) en wassen hun handen vaak en goed.
  • We werken daarbij met een één-op-één-principe. Dit betekent dat je maar met één slaapadviseur in gesprek komt.
  • We treffen extra hygiënemaatregelen en maken nog vaker schoon.
  • Bij het afrekenen verzoeken we je dringend om bij voorkeur te betalen met pinpas. Na elke transactie wordt de terminal gereinigd. Mocht betalen met pin niet mogelijk zijn, vermijd dan handcontact bij een contante betaling.
Kan ik nog steeds online een bestelling plaatsen?

In onze webshop kan je 24/7 terecht en gaat alles onverminderd door. Stel het perfecte bed samen, koop fris beddengoed en laat je inspireren. Heb je persoonlijk slaapadvies nodig? Neem dan online contact op met onze slaapadviseurs. We zetten alles op alles om ook in deze tijden ervoor te zorgen dat je de nachtrust krijgt die je verdient.

Ik heb een vraag over mijn bestelling. Hoe kan ik jullie het beste bereiken?

Vanwege de extra maatregelen voor onze medewerkers, zijn wij telefonisch minder goed bereikbaar dan je van ons gewend bent. We verzoeken je daarom gebruik te maken van het contactformulier op onze website of via één van de contactmogelijkheden onderaan deze pagina. We doen er alles aan je zo goed mogelijk van dienst te zijn en bedanken je voor je begrip.